Translate

GINO-ART

Amb el pinzell a la mà
creuo l’estança i el llenç,
conscient que també
creuo aquest dia
i no hi ha volta enrere.

Estic convençuda que amb aquesta nova empresa seguiré endinsant-me en el coneixement del “Jo” profund. Un “Jo” que no té res a veure amb el passat ni amb el futur. Com ho faré per a apropar-me a tu sense recrear-me en la meva història? He decidit que sigui la meva obra qui parli, només caldrà que em reconeguis com la consciència que hi ha darrere d’aquestes imatges.



dimarts, 9 de maig del 2017

El vestit negre


Avui es presenta en societat el treball col·lectiu "El vestit negre".  Un projecte creatiu on hi participen artistes plàstics, escriptors i fotògrafs, coordinat per Lena Paüls i Eduard López.
Entreu-hi i gaudiu del llibre digital. Aquí teniu l'enllaç:  El vestit negre

Us deixo l'obra amb la que participo. 

8 comentaris:

  1. Ha quedat molt maco el llibre. M'ha fet molta il·lusió que m'hagin convidat a participar.

    Aquesta teva obra és una preciositat i amb una idea de vestit negre que m'ha agradat molt.
    Quants vestits negres tan diferents!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, Carme. El llibre ha estat un èxit. Per a mi també ha estat un plaer participar. Ja he vist que hi participes per partida doble. Fantàstic tot plegat!

      Elimina
  2. M'ha agradat molt el conte que tu has il·lustrat, recordo que quan era petita i es morien els avis, et feien anar un any de negre rigorós( sobretot als pobles petits)ara, quan es van morir els meus pares, jo no em vaig pas vestir de dol...La cara de la senyora realment fa conjunt amb la foscor del vestit! Felicitats per aquest treball!
    Petonets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, M. Roser. Els temps canvien. Ara, el dol, el portem dins.
      En aquest projecte, les imatges han estat la inspiració per als relats.
      Petonets.

      Elimina
  3. Felicitats per la nova iniciativa !
    Aquesta senyora impressiona una mica !!

    ResponElimina
    Respostes
    1. :-) Gràcies, Artur. Jo només m'he deixat portar.
      La senyora fa cara de pocs amics, tens raó.

      Elimina