FESTA DEL MERCAT A LA PLAÇA/AMPOSTA
El motiu d'aquest post és fer-vos arribar la invitació oficial per a la festivitat que ja tenim aquí mateix: la Festa del Mercat a la Plaça. Cada any és més sorprenent, així que no us oblideu de portar els estris de dibuix si practiqueu l’urban sketching, o la càmera fotogràfica si sou fervents admiradors de les imatges autèntiques.
A mi se m’escapen poques coses quan em barrejo amb el gentiu aquests dies. Tot i que em colapsa no poder fer ni un pas quan hi ha massa gent, si m’ho miro des d'un punt de vista artístic, n'extrec moltes anècdotes. Quan arribo a casa, tinc tantes imatges guardades que em sento afortunada.



Sense cap dubte, aquesta festa ha de ser una font d'inspiració per als teus pinzells , que hem deixen hipnotitzats ,un cop més, veient com ballen de bé sobre el paper !.
ResponEliminaBona Festa !! : )
Gràcies! Ens agrada aquesta festa. Hi ha molta participació!
EliminaQuina lliçó de dibuix al vídeo. Enhorabona per endavant.
ResponEliminaBona festa Maijo!
Gràcies, Xavier! Passa ràpid! Una abraçada.
Elimina