Translate

GINO-ART

Amb el pinzell a la mà
creuo l’estança i el llenç,
conscient que també
creuo aquest dia
i no hi ha volta enrere.

Estic convençuda que amb aquesta nova empresa seguiré endinsant-me en el coneixement del “Jo” profund. Un “Jo” que no té res a veure amb el passat ni amb el futur. Com ho faré per a apropar-me a tu sense recrear-me en la meva història? He decidit que sigui la meva obra qui parli, només caldrà que em reconeguis com la consciència que hi ha darrere d’aquestes imatges.



diumenge, 26 de maig del 2024

PLAÇA COLOM



"Plaza Colón" és el nom d'una plaça de Còrdova, situada davant de la Diputació o Palau de la Merced, antic convent de la Merced, al centre de la ciutat, on convergeixen nombrosos carrers i avingudes. La plaça alberga els jardins de la Merced, un parc públic amb fonts, arbres, bancs i molts tipus d'ocells. Aquest treball sorgeix en primavera quan els ocells del parc, majoritàriament els coloms, mostren tots els seus encants de seducció amb balls hipnòtics. 

3 comentaris:

  1. Que ballin els coloms, que la Maijo balla amb els colors i s'afegeix a la dansa.

    ResponElimina
  2. Comparteixo el comentari de l'amiga Carme. La música dels carres cordovesos, fa dansar els colors a la teva paleta, que l'omple de colors per regalar al món, aquestes imatges . Un cop més quedo amb la boca oberta ! :)
    Abraçades !!.

    ResponElimina
  3. Sóc un amant dels coloms i de l'art. En aquest cas han convergit en aquesta obra que ens presentes, Maijo. Enhorabona.

    ResponElimina