Translate

GINO-ART

Amb el pinzell a la mà
creuo l’estança i el llenç,
conscient que també
creuo aquest dia
i no hi ha volta enrere.

Estic convençuda que amb aquesta nova empresa seguiré endinsant-me en el coneixement del “Jo” profund. Un “Jo” que no té res a veure amb el passat ni amb el futur. Com ho faré per a apropar-me a tu sense recrear-me en la meva història? He decidit que sigui la meva obra qui parli, només caldrà que em reconeguis com la consciència que hi ha darrere d’aquestes imatges.



dilluns, 29 de maig del 2023

BAIX EN GREIX







4 comentaris:

  1. No sé si la pintura serà baixa en greix o si hi ajuda, però si que sé que t'abstreu de tot el que t'envolta , fins i tot del sentit del temps. Deixar-te anar per la pinzellada, t'obre a una altre dimensió !.
    Una abraçada :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. No hi ha res com deixar-se anar amb la creativitat. De vegades surten coses tan insospitades com aquesta, segurament porten missatges subliminals. Gràcies, Artur! Saps del que parles!

      Elimina
  2. No es pot matar tot el que és gras! L'art sempre és baix en greix, perquè viu de l'aire del cel.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Matar? No, mai! Sí, Helena, l'art té un component celestial que troba inspiració a tot arreu. Una abraçada.

      Elimina