Translate

GINO-ART

Amb el pinzell a la mà
creuo l’estança i el llenç,
conscient que també
creuo aquest dia
i no hi ha volta enrere.

Estic convençuda que amb aquesta nova empresa seguiré endinsant-me en el coneixement del “Jo” profund. Un “Jo” que no té res a veure amb el passat ni amb el futur. Com ho faré per a apropar-me a tu sense recrear-me en la meva història? He decidit que sigui la meva obra qui parli, només caldrà que em reconeguis com la consciència que hi ha darrere d’aquestes imatges.



dimecres, 7 de desembre del 2022

Bones Festes! FELICITACIÓ DE NADAL 2022



 

8 comentaris:

  1. Una combinació perfecta !!
    Molt bones festes per a vosaltres i millor any nou !!
    Abraçades ;)

    ResponElimina
  2. A la teva casa virtual, la creativitat, cada dia puja un esglaó més. Quan sigui més amunt, pots fer l'aleta.
    Bones Festes, bonica.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No sé que és fer l'aleta, però no la faré :-) Bones festes, M. Roser! Una forta abraçada.

      Elimina
    2. Si dona, fer l'aleta és el què fa l'enxaneta quan corona un castell!!!

      Elimina
    3. :-) :-D Sí, M.Roser, després em va venir al cap el món casteller. No tinc perdó!

      Elimina