Translate

GINO-ART

Amb el pinzell a la mà
creuo l’estança i el llenç,
conscient que també
creuo aquest dia
i no hi ha volta enrere.

Estic convençuda que amb aquesta nova empresa seguiré endinsant-me en el coneixement del “Jo” profund. Un “Jo” que no té res a veure amb el passat ni amb el futur. Com ho faré per a apropar-me a tu sense recrear-me en la meva història? He decidit que sigui la meva obra qui parli, només caldrà que em reconeguis com la consciència que hi ha darrere d’aquestes imatges.



dijous, 29 de desembre del 2022

BALL A LA TASSA


7 comentaris:

  1. Una bonica imatge del tot hipnotitzant !
    Bon any nou ;)

    ResponElimina
  2. Gràcies, Artur! Continuarem ballant l'any nou! Una abraçada i bon any!

    ResponElimina
  3. Aquests peixets ja celebren l'any nou amb una bona ballaruga, de vegades sembla que n'hi ha dos i d'altres, tres.
    Que tinguis un Bon Any Nou, amb molta salut, creativitat i inspiració.
    Petonets, bonica.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon any, M. Roser! Et desitjo lo millor. Una abraçada ben forta.

      Elimina
  4. Aquesta tassa té poders màgics. Et captiva la mirada!

    ResponElimina