Translate

GINO-ART

Amb el pinzell a la mà
creuo l’estança i el llenç,
conscient que també
creuo aquest dia
i no hi ha volta enrere.

Estic convençuda que amb aquesta nova empresa seguiré endinsant-me en el coneixement del “Jo” profund. Un “Jo” que no té res a veure amb el passat ni amb el futur. Com ho faré per a apropar-me a tu sense recrear-me en la meva història? He decidit que sigui la meva obra qui parli, només caldrà que em reconeguis com la consciència que hi ha darrere d’aquestes imatges.



dijous, 21 de juny del 2012

Seqüències de platja



La nena de la tovallola del costat
ja torna amb una bossa de patates fregides a les mans.

- ¡Niña,  no pises la toalla!
Una vespa la persegueix,
va amb ella a tot arreu.

- ¡Niña, que te va a picar!
Sense deixar anar la bossa de patates
la nena corre
direcció al mar.



18 comentaris:

  1. I la vespa va darrere? En tot cas veig que les patates acabaran remullades i amb un punt d'excés de sal

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tu ja has vist la seqüència següent. Deus ser pare o alguna cosa així...
      Una abraçada, porquet.

      Elimina
  2. Porquet...ha,ha,ha...

    Insisteixo ...aquest bloc és preciós...Gràcies!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aquest porquet! Gràcies, Núria, no pares, segueix que m'agrada com ho dius.
      Petonets.

      Elimina
  3. Una instantània molt reeixida per celebrar el primer dia d'estiu!

    ResponElimina
    Respostes
    1. I tan reeixida! M'has fet el comentari mentre feia provatures al bloc...
      El primer dia d'estiu s'havia de notar, aquí també.
      Gràcies.

      Elimina
  4. :) quina escena més estiuenca!
    Una nena preciosa!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Carme! D'aquí en endavant... això i més. Petonets.

      Elimina
  5. Ben fet, el joc de les onades la entretindrà.

    Encara haig d'estrenar-me al mar, i no per ganes de fer-ho, a veure si ho faig aquest cap de setmana, m'he banyat a la piscina però aquest any encara no he abraçat el fresc so de les onades.

    Petonet, i felicitats retardades!

    ResponElimina
    Respostes
    1. El mar m'ha dit que t'espera.
      Gràcies, Gemma, per a això no es fa mai tard. Una forta abraçada.

      Elimina
  6. Ah! una bona escena:la platja i la natura, la vespa i la nena, aprenentatge
    quan sigui més gran no la perseguirà una vespa, si no una Harley

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Gregori! Ves per on! De tot se n'aprèn. Salutacions.

      Elimina
  7. I és que la panxa porta les cames. Una abraçada, Jordi!

    ResponElimina
  8. La niña es niña, no tonta. Lo digo yo, que pise una avispa en la playa y mi grito fue potente...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Dario. Es cierto, el instinto de protección está vivo casi en todas las edades.
      ¡Uy, que daño!

      Elimina
  9. Aquesta nena menja patates i sol tot plegat!

    ResponElimina