Translate

GINO-ART

Amb el pinzell a la mà
creuo l’estança i el llenç,
conscient que també
creuo aquest dia
i no hi ha volta enrere.

Estic convençuda que amb aquesta nova empresa seguiré endinsant-me en el coneixement del “Jo” profund. Un “Jo” que no té res a veure amb el passat ni amb el futur. Com ho faré per a apropar-me a tu sense recrear-me en la meva història? He decidit que sigui la meva obra qui parli, només caldrà que em reconeguis com la consciència que hi ha darrere d’aquestes imatges.



dimecres, 15 de febrer del 2012

ELS PLAERS DE L'HIVERN. Segona part.







14 comentaris:

  1. Seure's al costat de la llar de foc...
    Petonet!

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'estàs xafant la propera entrega...! Tararí que te vi!!

      Elimina
  2. Em quedo amb el segon.... oh! però si encara no n'he fet cap aquest any!

    ResponElimina
  3. Jo també em quedo amb el segon!! Diumenge passat vaig fer la primera i..... que bons que els trobes després d'un any sense tastar-ne!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. I sembla que no potser, i van entrant, entrant. Mal és que després han de sortir.

      Elimina
  4. Només em falta l'últim, de plaer. El considero inassolible.
    Voto pel segon. Veig que hi ha unanimitat.

    ResponElimina
  5. Hi estic d'acord amb tots i cadascun d'ells
    ara, espero la tercera part...

    bon vent

    ResponElimina
  6. Jo també em quedo amb el segon. No em queda altre remei... hahahah (I ben content, eh?? :P)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Noi, qui no es conforma...! N'estic completament segura que estàs diví. Una abraçada.

      Elimina
  7. Tots i mes, tot el que sigui plaer, benvinguts!!!!!

    ResponElimina