Translate

GINO-ART

Amb el pinzell a la mà
creuo l’estança i el llenç,
conscient que també
creuo aquest dia
i no hi ha volta enrere.

Estic convençuda que amb aquesta nova empresa seguiré endinsant-me en el coneixement del “Jo” profund. Un “Jo” que no té res a veure amb el passat ni amb el futur. Com ho faré per a apropar-me a tu sense recrear-me en la meva història? He decidit que sigui la meva obra qui parli, només caldrà que em reconeguis com la consciència que hi ha darrere d’aquestes imatges.



diumenge, 26 de febrer del 2017

JOAN DE CAL SASTRE


Un últim revolt i l'estiu ja és aquí! Mentre escolto "Joan de Cal Sastre" les nits d'estiu deixen de tenir secrets.







10 comentaris:



  1. Camí de l'estiu amb les finestres baixades. Demà passat ja entrem a març i l'estiu s'apropa a tot drap. El temps ens és escàpol i l'art el reté per a gaudi dels sentits.

    Abraçades, des de El Far.

    ResponElimina
    Respostes
    1. És tot un regal aquest comentari. Moltes gràcies, Jordi.
      Abraçades.

      Elimina
  2. Una bonica cançó molt ben abillada amb aquesta preciositat de dibuixos de la portada...
    El cotxe vermell agafa els revols una mica perillosament, he, he...Que encara hem de viure la primavera, abans de l'estiu!!!
    Felicitats i petonets, Maijo.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, M. Roser! Tens tota la raó, però passa tan ràpid el temps. Una cosa ens porta a l'altra... I els pensaments volen!
      Petonets.

      Elimina
  3. Els dies s'allarguen. El camí cap a l'estiu s'escurça.
    Un dibuix preciós i al mateix temps poètic i divertit.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Xavier. Sempre és interessant conèixer les vostres impressions.
      Entrar en una nova estació és com obrir les portes a la vida.
      Que tinguis una bona setmana.

      Elimina
  4. No sé si el Fito té un cotxe vermell, però aquest al volant és ell. Com t'ho has fet? I els revolts són els de la Musara o tinc el cap massa ple d'aquella nit d'estiu?

    ResponElimina
    Respostes
    1. :-D
      Jo també recordo aquella nit màgica, estels inclosos.

      Elimina
  5. Qué bé.... què bé tornar a veure els teus dibuixos i que bé saber que l'estiu ja gairebé està aquí!!!! Una abrada maijo!

    ResponElimina