Amb el pinzell a la mà
creuo l’estança i el llenç,
conscient que també
creuo aquest dia
i no hi ha volta enrere.

Estic convençuda que amb aquesta nova empresa seguiré endinsant-me en el coneixement del “Jo” profund. Un “Jo” que no té res a veure amb el passat ni amb el futur. Com ho faré per a apropar-me a tu sense recrear-me en la meva història? He decidit que sigui la meva obra qui parli, només caldrà que em reconeguis com la consciència que hi ha darrere d’aquestes imatges.



dilluns, 14 de desembre de 2015

BONES FESTES!


A ulls clucs
vius en el teu món
i t’estimes aquest profund silenci, tant
com la penombra que t’empara.
Has sentit, en somnis,
la veu de la vida trucant a la porta.

Hauràs d’obrir i tornar a escriure
diferents històries: Noves!
en el bell sentit de la paraula.

Bones festes!

18 comentaris:

  1. Respostes
    1. Posats a demanar, la resta de la nostra vida! :-)
      Records per a tots els teus, Jordi!

      Elimina
  2. Respostes
    1. Agraïda, Novesflors! Ens trobem a la tornada ;-)

      Elimina
  3. Preciós i tendre el dibuix i el poema molt profund i bell...
    Que tinguis també unes Bones Festes, plenes d'il·lusió!!!
    Petonets.


    ResponElimina
  4. Les històries escrites mai són noves, però com si ho fossin.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Caldrà implicar-se una miqueta més, no? Salutacions, Helena.

      Elimina
  5. Noves històries a viure!!
    Petons Maijo

    ResponElimina
    Respostes
    1. Cal agafar embranzida!
      Petons, Gemma. Bones Festes.

      Elimina
  6. Que bonic dibuixes!
    Què bonica escrius!
    Bones festes!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Que musical sones!
      Gràcies, Laura. Bones festes!

      Elimina
  7. Solstici d'hivern. Una bona data per reconsiderar el camí que recorres -on tal vegada t'has estancat sense a penes adonar-te-. I escoltar la trucada e la vida que ara sembla endormiscada, però que renaixerà amb la força de les belles velles primaveres.
    Bon Nadal i bon any nou, Maijo!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Eduard! Final d'any és un bon moment per fer inventari i i tirar endavant projectes de vida.
      Bon Nadal bon any!

      Elimina
  8. Quin bo dóna sentir-te, li diu el Lluquet a la Isabeló en els Pastorets de Folch i Torres. Quin bo dóna llegir-te, Maijo, saber el que et diu la vida i gaudir de les teves inspiracions que encara parlen més que les paraules. Bon Nadal!

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi em passa el mateix, Teresa. Estic encantada de llegir-te.
      Que passis molt bones festes. Una abraçada.

      Elimina

Seguidors