Amb el pinzell a la mà
creuo l’estança i el llenç,
conscient que també
creuo aquest dia
i no hi ha volta enrere.

Estic convençuda que amb aquesta nova empresa seguiré endinsant-me en el coneixement del “Jo” profund. Un “Jo” que no té res a veure amb el passat ni amb el futur. Com ho faré per a apropar-me a tu sense recrear-me en la meva història? He decidit que sigui la meva obra qui parli, només caldrà que em reconeguis com la consciència que hi ha darrere d’aquestes imatges.



dilluns, 18 de maig de 2015

LA SENYORA ANGELINA (Sèrie "D'àngels")



La senyora Angelina
ha guanyat uns quilets, 
amb pastís de xocolata
i tota mena de fruits secs.

Necessita una ajuda
que enlairi son pes,
però amb aquesta estrebada
que l’empeny cap al cel,
pobra, senyora Angelina
va perdent rojos batecs.

                  Imma

14 comentaris:

  1. Pero también gana color, mucho color, que le ilumina las mejillas... UN abrazo.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Me encanta dar color en las mejillas. En este caso, la señora Angelina es toda corazón.
      Un abrazo, Darío, encantada de saludarte.

      Elimina
  2. M'encanta que els àngels també puguen ser grassonetts i, en definitiva, més humans.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Sí, i és que tots tenim quelcom d'àngel!
      Una abraçada.

      Elimina
  3. Visca per las Sres. Angelines !!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. I tant! Que no es perdi la virtuositat d'estimar a dojo, com la senyora Angelina.
      Salutacions, Artur!

      Elimina
  4. Les teves il·lustracions, sempre em fan somriure, les trobo molt originals i divertides...
    No sé si tants pocs globus aconseguiran mantenir-la en ple vol, a la senyora Angelina!
    Petonets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. M. Roser, m'encanta que em diguis això. Si la meves ocurrències serveixen per fer-vos somriure em fa molt feliç. Encara que he de donar les gràcies als versos que els acaben de donar sentit! Si els globus fan figa, no hem de patir que els àngels com els gats sempre cauen dempeus.
      Una abraçada.

      Elimina
  5. Un àngel de rotunda figura que sembla més aviat frisós per tocar terra amb aquests peuets finets que sembla impossible que puguin sostenir aquestes columnes dòriques que té per cames. És clar que... què no podrà fer un àngel, i més si uns globus que fan joc amb la seva cara d'infant l'enlairen?

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Eduard, per aquestes apreciacions que fas del dibuix. Amb amor tot és possible!
      Rep una abraçada.

      Elimina
  6. Ja veig que la senyora Angelina no s'ha fet passar l'estrés a l'Spa i continua amb les llepolies més gratificants. Aquesta sèrie promet, però assegura'ls-hi les ales als angelets, més que res pels de sota.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No et preocupis que tot està previst. Tot i que sempre hi ha àngels caiguts (no seran els meus), mentre no ens caiguin a sobre, com tu dius!
      Una abraçada.

      Elimina
  7. Els teus dibuixos són sempre dolços, simpàtics, alegres... M'encanten!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies! :)) Ni jo sé com s'ho fan. La major part de les vegades deixo que el llapis em porti. Hi poso la intenció, està clar, però l'ànima dels personatges és quelcom fortuït i inexplicable. Jo en sóc la primera sorpresa, i la qual cosa em diverteix molt.
      Una abraçada.

      Elimina

Seguidors