Amb el pinzell a la mà
creuo l’estança i el llenç,
conscient que també
creuo aquest dia
i no hi ha volta enrere.

Estic convençuda que amb aquesta nova empresa seguiré endinsant-me en el coneixement del “Jo” profund. Un “Jo” que no té res a veure amb el passat ni amb el futur. Com ho faré per a apropar-me a tu sense recrear-me en la meva història? He decidit que sigui la meva obra qui parli, només caldrà que em reconeguis com la consciència que hi ha darrere d’aquestes imatges.



dimecres, 6 de maig de 2015

EL SENYOR DURMANT



Som-hi, noies,
que se’ns gira feina!

El senyor Durmant
vol un massatge a quatre mans.
I a sis també, si molt convé!
La Laia, primeta com un fideu,
que hi pugi dempeus.

Uf! Per on començar?
Aquest home és inabastable,
un Gulliver gegant
en el país dels nans.

                    Imma

10 comentaris:

  1. Ni entre 4, ni entre 6 se l'acaben... Quin homenàs! ;)

    ResponElimina
    Respostes
    1. :-) Vivim a un món on la diversitat és cada cop més evident.
      Salutacions, Carme!

      Elimina
  2. Quina feinada !!!! hehehe i quina bona feina feu vosaltres dues !!
    Salutacions !!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Artur! Sí, pobrissones, en tenen per una bona estona.
      Una abraçada

      Elimina
  3. He, he, molt divertit, em sembla que caldran unes quantes noies i mans més...
    Petonets.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Són bones professionals. No els fa por res.
      Petonets, M. Roser!

      Elimina
  4. També m'havia evocat la imatge de Gulliver a Liliput, abans de llegir el deliciós poema!
    Vist des d'una altra perspectiva (de gènere :-), és l'homenàs "durmant" en mans de les donetes més febles físicament però més despertes i àgils.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ho has captat a la primera!
      El físic mai és un impediment si hi ha un bon propòsit, i el gènere tampoc!
      Una abraçada, Eduard!

      Elimina
  5. ha,ha,ha, hi haurà d'anar una colla sencera per donar abast.

    ResponElimina
    Respostes
    1. El treball en grup és molt important!
      Gràcies per venir, Novesflors!

      Elimina

Seguidors