Amb el pinzell a la mà
creuo l’estança i el llenç,
conscient que també
creuo aquest dia
i no hi ha volta enrere.

Estic convençuda que amb aquesta nova empresa seguiré endinsant-me en el coneixement del “Jo” profund. Un “Jo” que no té res a veure amb el passat ni amb el futur. Com ho faré per a apropar-me a tu sense recrear-me en la meva història? He decidit que sigui la meva obra qui parli, només caldrà que em reconeguis com la consciència que hi ha darrere d’aquestes imatges.



dilluns, 30 de març de 2015

BOMBA!



Somio el borbolleig,
la seva olor tremolosa.
I mentre volo, somio.

Les meves amigues
fugen del xarbot.
La Lola, garratibada;
guaita la Tere,
la dels rínxols negres;
la Carme no se n’escapa,
i a la Pepi una rampa
li paralitza la cama.

Xap!
                     Imma

14 comentaris:

  1. Es nota que prop vindrà l'estiu i ens sumergirem a l'aigua com aquestes dones-bombolla. Un abraç Maijo!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Rosana, ets molt ocurrent! Són meravelloses i m'encanta la denominació de dones-bombolla! Gràcies!

      Elimina
  2. ...m'agrada la teua marca personal...

    ResponElimina

  3. M'agrada el concepte de dona-bombolla. En tot cas, el vers vital de l'Imma i el teu juganer encant tornen a fer trapelleries. Heu pensat de fer-ne un llibre?

    Abraçades, des de El Far.

    ResponElimina
    Respostes
    1. És cert, a mi també m'ha agradat!
      Sí, Jordi, ho he pensat i era un projecte que vaig començar a alimentar quan vaig veure els poemes tan frescos i vitals -com tu dius-, que li suggerien les imatges a Imma. Però trobar una editorial interessada és molt difícil!
      Abraçades.

      Elimina
  4. El teu dibuix es com recordo els de sempre... deu ser que ve el bon temps...et desitjo que el teu sigui bo...

    ResponElimina
  5. Ella somnia i les seves amigues esgarrifades. M'encanten els teus dibuixos, no em canso de dir-t'ho. Tenen una expresivitat que impacta. Els poemes de l'Imma també.

    ResponElimina
  6. Quina bona serie esteu realitzant !!!
    Felicitats a les dues !!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Artur! Agraeixo aquest comentari tan positiu :-)

      Elimina

Seguidors