Amb el pinzell a la mà
creuo l’estança i el llenç,
conscient que també
creuo aquest dia
i no hi ha volta enrere.

Estic convençuda que amb aquesta nova empresa seguiré endinsant-me en el coneixement del “Jo” profund. Un “Jo” que no té res a veure amb el passat ni amb el futur. Com ho faré per a apropar-me a tu sense recrear-me en la meva història? He decidit que sigui la meva obra qui parli, només caldrà que em reconeguis com la consciència que hi ha darrere d’aquestes imatges.



dimarts, 21 de gener de 2014

PÀGINA WEB

Per si em voleu visitar, sereu benvinguts!








GINOVART  Il·lustració

http://mariginovart.wix.com/gino-v-art

6 comentaris:

  1. Xiqueta...quina preciositat de pàgina web t'ha quedat!
    Tu somies les il·lustracions i a nosaltres ens fas somniar en compartir-les!
    Una abraçada ben gran, ben gran!

    ResponElimina
    Respostes
    1. La vida és un somni! Gràcies, fanal blau, La teva opinió és molt important. Va de tornada una abraçada igual de gran.

      Elimina
  2. OH, quina pàgina tan bonica! Preciosa. M'ha encantat.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, novesflors! La meva intenció és anar-la millorant amb el temps. Una abraçada.

      Elimina
  3. Un lloc acollidor. La bellesa sempre és acollidora, o almenys ho és quan és producte de la meditació i l'esforç (de la voluntat).
    Ens uneixen les espirals i la Mediterrània.

    ResponElimina
  4. Gràcies, Eduard.Ets un comentariste de qualitat! No em deixes mai! :-)

    ResponElimina

Seguidors