Amb el pinzell a la mà
creuo l’estança i el llenç,
conscient que també
creuo aquest dia
i no hi ha volta enrere.

Estic convençuda que amb aquesta nova empresa seguiré endinsant-me en el coneixement del “Jo” profund. Un “Jo” que no té res a veure amb el passat ni amb el futur. Com ho faré per a apropar-me a tu sense recrear-me en la meva història? He decidit que sigui la meva obra qui parli, només caldrà que em reconeguis com la consciència que hi ha darrere d’aquestes imatges.



dilluns, 21 d’octubre de 2013

Piano, piano...

A Antonio


Musique...
Musique...
Musique...
La musique imprègne la terre
et ton coeur danse.



16 comentaris:

  1. danse...
    danse...
    dance...
    et mon coeur dansera aussi...

    ResponElimina
  2. Je ne compré pas les francais, però el dibuix és molt xulo! M'agrada aquesta fusió amb el pentagrama....
    Ptonets!!

    ResponElimina
  3. Très beau, chère Maijo :)

    J'ai un cadeau pour toi dans mon blog. Bisous!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Il a été une belle surprise. Merci beaucoup.
      Bisous!

      Elimina
  4. Es inevitable que cada vez que venga, me vaya con el corazón enamorado. Un abrazo.

    ResponElimina
  5. Dansem amb la terra plena de música!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. I quin plaer ballar al ritme de la música còsmica!

      Elimina
  6. Estic convençut que la música no solament va ser el primer art humà -abans que aprengués a recrear la realitat pintant a les parets de les cavernes-, sinó que també és el bressol, la forjadora de tot llenguatge humà.
    La pintura, potser, servia per acompanyar les primeres pregàries ala divinitat que sorgien de la música.
    Recrees magistralment el músic, la música, aquesta dansa que sorgeix dels cors i va directa als cors.
    Una abraçada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. És evident, Eduard, que la música és l'expressió creativa que més espiritualitat comporta. M'encantaria plasmar tota aquesta emoció, però és impossible. Em sento afalagada amb el que dius, gràcies.

      Elimina
  7. artista total,
    i un dels millors dibuixos, Maijo, sens dubte
    les notes s'escampen

    ResponElimina

Seguidors