Amb el pinzell a la mà
creuo l’estància i el llenç,
conscient que també
creuo aquest dia
i no hi ha volta enrere.

Estic convençuda que amb aquesta nova empresa seguiré endinsant-me en el coneixement del “Jo” profund. Un “Jo” que no té res a veure amb el passat ni amb el futur. Com ho faré per a apropar-me a tu sense recrear-me en la meva història? He decidit que sigui la meva obra qui parli, només caldrà que em reconeguis com la consciència que hi ha darrere d’aquestes imatges.

dimecres, 30 gener de 2013

Envoltada de llum que m’engarjola
durant les nits
sóc
ocell de lluna.
 

22 comentaris:

  1. Nooooo, no et deixis engarjolar! Si ets ocell de lluna, vés a buscar-la, promet-la en un cove, el que sigui!

    ResponElimina
    Respostes
    1. No pateixis, porquet, la lluna no m'engarjola, la seva màgia en la foscor dóna ales. S'ha d'anar més enllà de la llum si no vols quedar cec.

      Elimina
  2. Amb això ens assemblem
    jo també sóc pàjaro de nit


    salut i peles

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja mig m'ho semblava ;-)
      Una abraçada, Gregori!

      Elimina
  3. Sentir-te dins una garjola és molt dur, però sempre et quedarà aquest petit espai (ni que sigui de nit) per volar ben amunt!

    Quin dibuix més bonic punyetera!

    Ptonets!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Somiem! Ens sentarà bé. Gràcies, Alba. Petonets.

      Elimina
  4. I no hi ha "places" d'ocells de lluna no engarjolats? Jo m'hi apuntaria!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Em penso que sí, un dia ho altre. Nosaltres tenim el cel guanyat.

      Elimina
  5. Una garjola que no empresona de tan bella i suggerent.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Novesflors. El teu comentari em fa volar.

      Elimina
  6. És només el contrast amb el dia, el que fa la nit màgicament reveladora? O és que en la seva fosca habita realment la revelació, l'aleteig de l'ocell que aspira a superar les formes polides i dures delimitades pels raigs del sol?
    No oblidem que també és el sol el que brilla, de nit, reflectit i amorosit per la cara brillant de la lluna.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Prefereixo la segona opció, Eduard. La nit és el coixí del dia, allà on la vida pren forma en llibertat.
      És cert que no hi ha una cosa sense l'altra...
      Unes paraules molt maques, les teves.
      Una abraçada.

      Elimina
  7. no ens deixis tant de temps sense aquesta sensibilitat reflectida en imatges...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, Kira! A mi també m'agradaria. Petonets.

      Elimina
  8. Només es lliure aquell que vol , la jargola de l'amor de vegades es molt acollidora...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ummm! Et llegeixo i sembla que et sento cantar.
      El veritable amor està en la llibertat, i la garjola té portes per sortir i entrar. Una bonica observació la teva...
      Una abraçada!

      Elimina
  9. Ohh quin dibuix preciós!!!L'ocell s'engronxa en la gàbia que penja de la lluna com en una atracció de fira. Crec que té una porta secreta, però per les nits descansa. Sembla una fada bona. Besets Maijo.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Els teus comentaris alimenten la meva imaginació.
      Una abraçada, Rosana.

      Elimina
  10. Preciosa il.lustració, encara que potser no acabo d'entendre del tot el significat del text... M'encanta com dibuixes! Petonàs, preciós ocellet.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Gemma. El text acompanya el dibuix però és tan subjectiu un com l'altre, i alhora es complementen. En tots dos casos intento expressar la incoherència de la vida: la llum del dia ens delimita com a ésser corporals que som, però la foscor de la nit (el món oníric) deixa al descobert la nostra espiritualitat, posant-nos amb contacte amb l'univers sencer.
      Petonets.

      Elimina
  11. M'encanta FEICITATS per aquesta il.lustració, em transmet moltissim.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Ester.
      Que em felicitis tu em dóna molta satisfacció. He visitat el teu blog i et segueixo. Veient la teva obra entenc que la il·lustració d'aquest post t'hagi arribat especialment, tu ja ets un esperit lliure.

      Elimina

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...