Amb el pinzell a la mà
creuo l’estança i el llenç,
conscient que també
creuo aquest dia
i no hi ha volta enrere.

Estic convençuda que amb aquesta nova empresa seguiré endinsant-me en el coneixement del “Jo” profund. Un “Jo” que no té res a veure amb el passat ni amb el futur. Com ho faré per a apropar-me a tu sense recrear-me en la meva història? He decidit que sigui la meva obra qui parli, només caldrà que em reconeguis com la consciència que hi ha darrere d’aquestes imatges.



dimecres, 12 de desembre de 2012

TRENCANT LA FOSCOR

Als teus ulls hi veig la flor de la gebrada
que com escuma llunyana
resposa al bell mig de l'ànima.

A poc a poc, l'esguard 
                                          esdevé llum.


Bones festes i bon any 2013.

15 comentaris:

  1. Dels ulls, i les arrecades, al cor, molt ben trobat. Bon Nadal!

    ResponElimina
  2. Uns ulls molt tendres.
    Bon any per a tu també.

    ResponElimina
  3. Retrat preciós de la bondat i la tendresa.
    Bones festes també i que aquesta estrella ens il·lumini el 2013!

    ResponElimina
  4. M'agrada la teva llum!

    Bon Nadal per a tu també, maijo!

    ResponElimina
  5. Una llum que cal servar
    per quan cau la foscor

    bon nadal i propici any 13

    ResponElimina
  6. Caram! Vas d'hora, eh? Doncs res, molt bon Nadal! M'encanta el dibuix.

    ResponElimina
  7. Cap gebrada dura per sempre. La llum del sol la fon i renova els colors en la naturalesa. Si la llum brolla del cor més força té. L'estel de sis puntes ens parla de la unió amb Déu i de l'amor incondicional.
    Que el 2013 sigui l'any que porti a la teva vida tot el millor per a tu.

    ResponElimina
  8. Als teus ulls pinto un oritzó amb ocell...
    tan fi serà el pinzell?...

    ResponElimina
  9. Ets tota llum i bondat, m'agrada molt aquest dibuix, transmet molta energia. M'agrada el cabell de llum. Un abraç molt molt fort i bon any, amiga.

    ResponElimina
  10. Et desitjo molta llum per aquest nou any que aviat iniciarem. Petonàs bonica estrella!

    ResponElimina
  11. Hola Maijo!! be les festes?? a ca meva els reis t'han deixat un estoig de llàpisos de colors...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aaaah! No m'ho puc creure! Han pensat en mi? Hauré de venir a per ells! :-)
      Miquel Àngel, tornem a la càrrega?
      Una nova abraçada com aquest 2013.

      Elimina
  12. Les festes ja han passat però desitjo per a tots vosaltres que l'esperit d'aquests dies estigui present tot l'any 2013.

    ResponElimina
  13. No vull semblar borde, però no crec que l'1 de gener tinga res que no puga tindre el 31 de desembre. Es tracta d'una manera arbitrària de mesurar el temps.

    Però, de tota manera, feliça any i profitoses rebaixes.

    ResponElimina

Seguidors