Amb el pinzell a la mà
creuo l’estança i el llenç,
conscient que també
creuo aquest dia
i no hi ha volta enrere.

Estic convençuda que amb aquesta nova empresa seguiré endinsant-me en el coneixement del “Jo” profund. Un “Jo” que no té res a veure amb el passat ni amb el futur. Com ho faré per a apropar-me a tu sense recrear-me en la meva història? He decidit que sigui la meva obra qui parli, només caldrà que em reconeguis com la consciència que hi ha darrere d’aquestes imatges.



dijous, 28 de juny de 2012

Digues-me,
sóc tota orelles.
Responc
amb una escolta atenta.

Parla’m!
Si calles
l’ara s’esmuny
amb so d’eternitat.

16 comentaris:

  1. Que divertida!!!!

    Sóc tota orelles, diu i sí que en fa cara! Em vénen ganes de parlar-li i tot!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Es queda amb el teu somriure i et dóna les gràcies :)

      Elimina
  2. Parlar, no callar, no deixar que el temps s'esmunyi insensible... Tanmateix, m'agrada la sensació d'eternitat del silenci que habita en nosaltres en alguns moments (potser més recuperats per la memòria que no pas viscuts). Vaig deixar-ne petjada a http://relatsencatala.cat/relat/besllums-2-en-letern-ara/1029000.
    T'escolto, miro i admiro aquests colors i aquesta falsa ingenuïtat del teu traç.

    ResponElimina
    Respostes
    1. El pas del temps no ens deixa mai indiferents. Entenc que tothom mira d'acceptar de la millor manera el patiment per aquesta pèrdua constant. M'ha agradat molt llegir-te en versos, no coneixia aquesta faceta teva, ara ja no et perdré de vista.
      Se'm fa tot un plaer llegir tot de floretes!

      Elimina
  3. I vola, la paraula.
    Pel vent acaronada.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Avui, el teu comentari l'ha portat el ventijol fresc de la bona ombra, i no el vent cendrós d'aquests dies.
      Com sempre, gràcies!

      Elimina
  4. No cal que parli, MAIJO. Ho diu tot amb la mirada. Un petó.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ho dius com a bon observador. Gràcies, Jori. Un petonet.

      Elimina
    2. Perdó, Jordi, no et volia canviar el nom.

      Elimina
  5. Respostes
    1. Per sort te n'has adonat! :) Petonet, Gemma.

      Elimina

Seguidors