Amb el pinzell a la mà
creuo l’estança i el llenç,
conscient que també
creuo aquest dia
i no hi ha volta enrere.

Estic convençuda que amb aquesta nova empresa seguiré endinsant-me en el coneixement del “Jo” profund. Un “Jo” que no té res a veure amb el passat ni amb el futur. Com ho faré per a apropar-me a tu sense recrear-me en la meva història? He decidit que sigui la meva obra qui parli, només caldrà que em reconeguis com la consciència que hi ha darrere d’aquestes imatges.



dissabte, 28 d’abril de 2012

Porto l’oneig
ancorat al pit, i
el blau del mar
estampat als ulls.
Me’n bec de tot
i tot és poc
llevat de la mar.
Aquí m’hi veig
reflectida al cel.

19 comentaris:

  1. Em fas venir ganes d'estiu i de bon temps i de mar i de cel...

    Una abraçada, maijo!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ja hi som, Carme! Una abraçada també per a tu.

      Elimina
  2. M'ajudes a relaxar-me, matalàs del cel.
    (el poema ens agrada molt)
    PS: passa't pel meu blog, quan puguis.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Jordi. Això que dius m'anima molt. Una abraçada.

      Elimina
  3. Segur que aquesta imatge ens acosta l'estiu (o la primavera, que ací encara fa frescoreta, massa frescoreta).

    ResponElimina
    Respostes
    1. Em feia falta dibuixar l'estiu, potser si el visualitzem arribarà d'una vegada el bon temps. ;)

      Elimina
  4. Imatge fresquíssima de felicitat! Cel i mar reflectint-se mútuament.
    "i tot és poc
    llevat de la mar. "
    Flotant sobre la mar, flotant al cel. La mar i el cel són tot, millor dit, més que el tot. És com una mena de joc de miralls, d'aquells que fan que els espais creixin il·limitadament multiplicant els refelxos fins a l'infinit.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Eduard. Llegir-te és com descobrir nous horitzons. M'agraden els teus comentaris. Una abraçada.

      Elimina
  5. No sé si està damunt d'aigua o flotant damunt del cel... quin dibuix més maco!!
    Petonets!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies, Alba. Estic contenta de que t'arribi així. Petonets.

      Elimina
  6. Preciós conjunt, dibuix i paraules.

    Fins i tot el traçat del mar sembla que es balancegi.

    Gràcies.

    Bon dia, Maijo, bonica!

    ResponElimina
  7. he llegado aquí por tu ilustración para el pequeño viajero. tienes un trabajo estupendo. me encanta. así que me quedo entre tus seguidores.
    Enhorabuena por tus dibujos.
    saludos desde Galicia!:)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Luciérnaga sin luz. Me encanta poder saludarte, pásate cuando quieras. Gracias por tus palabras y tu compañía. Te mando un beso, destino Galicia.

      Elimina
  8. Uauu! quina dona més estilitzada!
    En aquests dies abelleix mirar cap al cel i gaudir de l'escalfor del sol. Besets

    ResponElimina

Seguidors