Translate

GINO-ART

Amb el pinzell a la mà
creuo l’estança i el llenç,
conscient que també
creuo aquest dia
i no hi ha volta enrere.

Estic convençuda que amb aquesta nova empresa seguiré endinsant-me en el coneixement del “Jo” profund. Un “Jo” que no té res a veure amb el passat ni amb el futur. Com ho faré per a apropar-me a tu sense recrear-me en la meva història? He decidit que sigui la meva obra qui parli, només caldrà que em reconeguis com la consciència que hi ha darrere d’aquestes imatges.



dijous, 25 d’agost del 2011

ATURA'T, NIT



Reposa, atura’t, nit,
i permet que la lluna
inundi l’aire d’ombres i romaní.

I. G

6 comentaris:

  1. De vegades, no deixem (o no podem) que la nit amb la companyonia de la lluna, faci el seu camí i ens l'aromatitzi.
    Quina conjunció més bonica la vostra!
    Una abraçada per a cadascuna!

    ResponElimina
  2. Reposa la nit, reposen les gavines, la brisa ens abraça com un amant..., les estrelles passegen la lluna s'ho mira, com el mussol, els sentiments miren enllà, el desig s'enlaira, i el romanir ens perfuma el coixí per domir o no...

    Des del far una abraçada reposada...
    onatge

    ResponElimina
  3. Ostres!!! increible noia!!!

    Avui somiaré bonic :))

    Petonàs

    ResponElimina
  4. Atura't nit, i deixa'm somiar una mica més.

    Com sempre molt bonics, textos i imatges.

    ResponElimina
  5. Si la nit no s'atura, ens aturarem mosaltres per contemplar-la i respirar els perfums de la muntanya, bonic dibuix i poema, bests!

    ResponElimina
  6. Hola, Fanalet. Intentarem que això no passi, i pararem més tots el sentits. Gràcies! Petonets.

    Onatge,
    Es veu que la nit et desperta més i més el teu tarannà poètic, i et posa tendre i amorós... o no.
    Una abraçada mirant al far.

    Hola, Dani.
    Doncs m'alegra molt contribuir a que tinguis bons somnis. Petonets.

    Jpmerch,
    Ai que tu deus ser dels que es queden enganxats als llençols. Bona nit! Gràcies per aquestes paraules tan ben intencionades.

    Rosana,
    Sí, així ho hem de fer! I a contemplar la lluna.
    Petonets.

    ResponElimina