Amb el pinzell a la mà
creuo l’estança i el llenç,
conscient que també
creuo aquest dia
i no hi ha volta enrere.

Estic convençuda que amb aquesta nova empresa seguiré endinsant-me en el coneixement del “Jo” profund. Un “Jo” que no té res a veure amb el passat ni amb el futur. Com ho faré per a apropar-me a tu sense recrear-me en la meva història? He decidit que sigui la meva obra qui parli, només caldrà que em reconeguis com la consciència que hi ha darrere d’aquestes imatges.



dimarts, 5 de juliol de 2011

ESTIU




Ja té cara
i ulls...
És el sol d'aquest estiu!



Bon estiu!
(i bon vent!)

18 comentaris:

  1. Un cop de vent et pot fer feliç, i més amb aquesta calor. M'agraden les il·lustracions.

    ResponElimina
  2. Quina rapidesa, Helena! Això de la tecnologia encara em ve de nou. Jo, que sempre vaig tan xino-xano. Gràcies!

    ResponElimina
  3. ÔÔ!
    Són precioses les dues il·lustracions!!! Però el sol, el vent i el blau mar de la primera, m'entusiasmen...De la segona, me n'arriba un ventet que xiula bon estiu...

    Els italians diuen que "Piano piano si va lontano"...Fas ben fet, Maijo. Fas molt ben fet!

    Les vacances estan al caure!
    Els millors desitjos!
    :)

    ResponElimina
  4. Un sol preciós i un vent que ve molt de gust.

    M'agraden molt els teus dibuixos, maijo!

    ResponElimina
  5. Bon estiu també per a tu Maijo, que t'ompli d'inspiració.

    M'agrada l'escalfor que arriba de la melena del gran sol però a l'estiu com que hi és per molt que un no vulgui em decanto millor pel fresquet i airejat bon vent!

    ResponElimina
  6. M'agrada, m'agrada molt! aquesta noia no té nussos al cabell, llançaels pels a l'aire reblets del sol que has dibuixat

    ResponElimina
  7. Gràcies, Fanal! Practico el moviment slow, vaig començar fugint de l'estrès i ara ja són hàbits adquirits, virtuts de la intel·ligència i la voluntat, segons Santo Tomás de Aquino. M'encanta la dita dels italians, em sembla un bon lema de vida!
    Sí, ja hi som, les vacances s'apropen! :)

    Gràcies, Carme. M'agrada que t'agradin, són de la darrera fornada.

    jpmerch, Gemma, entenc que preferiu l'alegre i fresquet ventijol. A mi del sol només m'agrada el somriure i la seva lluminositat que em contagia sempre, que no és poc!

    Rosana, els cabells de llum mai no tenen nusos. Una abraçada amb la cabellera solta ;)

    ResponElimina
  8. Bon estiu, amb sol i poc vent, si pot ser. Jajaja. Un petó i fins aviat, MAIJO. JORDICINE.

    ResponElimina
  9. Com sempre, precioses, ets una mestra!!, bon estiu Maijo!!!

    ResponElimina
  10. Hola Maijo més que els ulls i la cara d'aquest estiu, el que m'agrada és la vida del seu cos, de la seva ànima..., el seu esperit, el bateig d'estiu que hi ha dintre teu..., colors i formes...
    Bon estiu.

    Des del far amb el teu estiu.
    onatge

    ResponElimina
  11. Els raigs del sol, les ràfegues del vent o la pluja a l'asfalt. Tot és màgic a les teves il·lustracions.
    Un petonet,
    Imma

    ResponElimina
  12. son realment precioses les ilustracions. Felicitats. Creus que algun dia ens podies fer una del mar? els meus peques i jo les penjem a l'habitació, ens agraden molt els teus dibuixos. Son "lindos, lindos". Mil petons.

    ResponElimina
  13. Li veig la bonica cara, noto el seu alè bufant-me el clatell a tota hora, però encara no l’acabo de tenir ben bé al costat.

    Falten menys dies per gaudir-lo com m’agrada.

    ResponElimina
  14. Bon estiu, Jordi! Per a viure les vacances d'estiu cal aplicar-se amb intensitat que el temps passa amb un tres i no res.
    Una abraçada.


    Jusi! Gràcies per les teves paraules, sempre encoratjadores.
    Una abraçada i bon estiu!

    Onatge,
    Els teus darrers comentaris també tenen un altre aire. M'agraden les teves paraules de presagi, de canvi, anunciant un nou esdevenir.
    Una abraçada mirant cap al far.

    Imma,
    La màgia, en el nostre cas, sempre és compartida.
    Una abraçada.

    Kira,
    Quina sorpresa això que dius! Doncs de mar n'he dibuixat molts però mai amb cara i ulls, a lo millor aquest estiu et sorprenc a tu i als teus petits, i a mi mateixa!
    Petonets de vent.

    Òscar,
    Ja arribarà! Tot arriba, i passa, i aviat estarem comprant regals de nou per reis. Quin vertigen!
    Bon estiu!

    ResponElimina
  15. He visitat el teu bloc per pura casualitat... i m'encanta el que he vist! Aquests de l'estiu, els de l'"ai, l'amor" i "la diferència està en nosaltres" són dels meus preferits! T'aniré visitant! Salutacions! :)

    ResponElimina
  16. Mònica! Acabo de veure el teu comentari. Ja saps que aquí sempre seràs benvinguda.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  17. Arribo aquí , de la mà de Jordi Dorca i m'agrada el teu treball ! Felicitats !!
    Seguiré passejant pel teu bloc , amb el teu permís, i seguir gaudint-ne !
    Salutacions !

    ResponElimina

Seguidors