Translate

GINO-ART

Amb el pinzell a la mà
creuo l’estança i el llenç,
conscient que també
creuo aquest dia
i no hi ha volta enrere.

Estic convençuda que amb aquesta nova empresa seguiré endinsant-me en el coneixement del “Jo” profund. Un “Jo” que no té res a veure amb el passat ni amb el futur. Com ho faré per a apropar-me a tu sense recrear-me en la meva història? He decidit que sigui la meva obra qui parli, només caldrà que em reconeguis com la consciència que hi ha darrere d’aquestes imatges.



dissabte, 11 de juny del 2011

PARLEM D'AMISTAT



"Amic és aquell a qui li agrada fer el bé a l’altre i desitja fer-lo, i considera que els seus sentiments són correspostos." (J.M. Reisman)

L’Amistat és una forma de l’amor. És una de les relacions interpersonals més comunes que la majoria de les persones tenen en la vida.

L’amistat neix quan les persones troben inquietuds comunes.


“No tenim obligació d’apropar-nos... no tenim per meta transformar-nos un a l’altre, la nostra finalitat és conèixer-nos i aprendre a veure i respectar a l’altre pel que és: l’oposat de nosaltres i el nostre complement”.


6 comentaris:

  1. Un dels motors més potents del dia a dia. I un motor que al que cal cuidar tal com si fóssim mecànics emocionals.

    ResponElimina
  2. Qué bonic això que diu Oscar dels mecànics emocionals. Donar-nos suport mútuament sense demanar res a canvi.
    També crec que L'amistat té com a sustrat de cultiu la sinceritat, poder navega en les aigües complaents de l'amistat i ser capaços de dir sense ferir en un moment donat. I si sense voler ens feriem, ser capaços de curar-no i seguir navegant.
    (Maijo, ¿has canviat la portada??
    UAUUU...SENZILLAMENT GENIAL!!,i m'agrada el simbolisme dels fars com a ulls...)
    Bss

    ResponElimina
  3. Probablement són tan importants per la vida de les persones com la família (o més i tot), què en seria de les nostres penes i alegries sense els amics! "no sense els meus amics"

    ResponElimina
  4. Sí, Òscar, l'amistat és el motor o la benzina de la vida. Sí que és bonic això de mecànic emocional.

    Rosana, Com diu l'Òscar de vegades s'han de fer alguns apanyos per mantenir l'equilibri i seguir navegant en bones aigues. T'agrada el nou dibuix? No havia pensat en aquest simbolisme del que em parles i em sembla molt interessant. Sempre veuen més quatre ulls que dos. És per això que l'amistat és tan important. Gràcies.

    Adbega,
    És que tens tota la raó. Els amics són la família que ens triem nosaltres.
    Benvinguda!

    ResponElimina
  5. Així ho defineix el diccionari:
    amistat

    1 1 f. [LC] Afecció d’una persona envers una altra nada d’una estimació i benvolença mútues més enllà dels lligams de la sang i de l’amor sexual. L’amistat entre la Maria i la Júlia. Una amistat antiga. Fer amistat amb una persona. Rompre l’amistat.
    1 2 f. [LC] per ext. L’amistat entre dues famílies, entre dues ciutats.
    2 f. [LC] Persona amb qui hom té amistat. Ho notificaren a llurs amistats i coneixences.
    3 f. [LC] fer l’amistat Saludar els pares, els avis, etc., besant-los la mà.

    Sí, però no, a mi no em serveix del tot.
    Amistat és saber escoltar el silenci de l'amic amiga, entendre el diàleg de la seva mirada... De fet potser tenim i vivim moltes coneixences i molt poca amistat...

    Des del far una abraçada amiga.
    onatge

    ResponElimina
  6. Interessants les definicions del diccionari, però la teva m'agrada més.
    Les bones amistats persisteixen al llarg de la vida. Pots estar molt temps lluny de l'amic/amiga però el sentiment perdura. Quina pena perdre'ns el diàleg de la mirada de l'amic per culpa de la distància...
    Una abraçada d'amiga.

    ResponElimina