Amb el pinzell a la mà
creuo l’estança i el llenç,
conscient que també
creuo aquest dia
i no hi ha volta enrere.

Estic convençuda que amb aquesta nova empresa seguiré endinsant-me en el coneixement del “Jo” profund. Un “Jo” que no té res a veure amb el passat ni amb el futur. Com ho faré per a apropar-me a tu sense recrear-me en la meva història? He decidit que sigui la meva obra qui parli, només caldrà que em reconeguis com la consciència que hi ha darrere d’aquestes imatges.



diumenge, 17 d’abril de 2011






Parlar d’un mateix no és fàcil, perquè comunicar-se des de dins és com voler abraçar tot l’univers i posar-hi ordre, quan res és blanc o negre i tot està prenyat de color, de tonalitats diferents i infinites.




7 comentaris:

  1. Hola maijo estic d'acord amb tu, és molt difícil parlar d'un mateix, i molts que ho fan, no diuen res, però ells s'ho creuen... Però tu parles amb el cor a la mà, la conversa batega sinceritat... Cada dibuix, cada color, cada traç, tot parla de TU.

    Des del far una abraçada de mi mateix.
    onatge

    ResponElimina
  2. Hola Maijo, només des del cor es poden estimar els altres i l'univers sencer com dius, comunicació que només és possible des de l'autenticitat. Un dibuix amb traços senzills que diu molt, bsts.

    ResponElimina
  3. Aisss m'encanta el dibuix, és simple i senzillament encantador.


    Petons mestra ;)

    ResponElimina
  4. Hola Maijo, no és fàcil parlar d'un matiex, som complexes, però ens anem definint a través de diferents llenguatges, com ara tu amb el teu estil de dibuix i paraules.

    Petonets!

    ResponElimina
  5. Onatge, Tot un plaer llegir-te. Tu també saps com arribar al cor.
    Una abraçada.

    Rosana, un dibuix senzill com jo. Gràcies per acompanyar-me.

    Dani, que bé que t'agradi!

    Gemma,
    Tots ens definim, d'una manera o d'una altra. Una abraçada.

    ResponElimina
  6. hola Maijo ,
    es que ... quant mes vaig mirant els teus magnífics treballs , les petjades que deixes son inconfundibles , aquest art i sencillesa es tant gran que omple de sensacions i emocions , arrivan a lo mes profund del cor .

    que bona que ets Maijo !
    una forta abraçada

    ResponElimina
  7. Cassini,
    Quina sorpresa! Quan et llegeixo sempre tinc la impressió que tornes d'un viatge molt llarg.
    Benvingut!

    ResponElimina

Seguidors