Amb el pinzell a la mà
creuo l’estança i el llenç,
conscient que també
creuo aquest dia
i no hi ha volta enrere.

Estic convençuda que amb aquesta nova empresa seguiré endinsant-me en el coneixement del “Jo” profund. Un “Jo” que no té res a veure amb el passat ni amb el futur. Com ho faré per a apropar-me a tu sense recrear-me en la meva història? He decidit que sigui la meva obra qui parli, només caldrà que em reconeguis com la consciència que hi ha darrere d’aquestes imatges.



dissabte, 12 de març de 2011



I comença a arribar el color amb una nova florida.
I el misteri queda desvetllat.


6 comentaris:

  1. M'encanta la primavera, estació del tot revitalitzadora, és la meva estació preferida.

    I els teus dibuixos, preciosos, com sempre.

    Per cert, Maijo, aquestes publicacions que mostres al bloc, les puc trobar a qualsevol llibreria? Es que m'agradaria fullejar-les. A Barcelona per exemple on les podria trobar? Editorial? Si vols envia'm un mail i m'ho expliques. Gràcies!

    Bon cap de setmana, floreta!

    ResponElimina
  2. Aquest bateig de color no és res més que la vida que batega dintre teu... I el msiteri continua, ja que ets tu que floreixes amb pètals de vida.

    Des del far amb una pluja romàntica.
    onatge

    ResponElimina
  3. Espero que aviat s’acabi el fred i pugui començar a fer la fotosíntesi, per que el verd de l’esperança cada dia és més lluny ;)

    Petonàs

    ResponElimina
  4. I quan el misteri queda desvetllat... se'n obre un altre, els misteris es renoven sempre...

    Per aquí també plou, el bosc es renova, es renta la cara, floreixen els arbres i tot reverdeix més encara.

    ResponElimina
  5. ªCal que neixen flors a cada instantª com diu la cançò, i tu ens ho contes Maria Josep. Un oasi de color i un altre misteri, serà un ram de flors, serà un arbre...Siga el que siga, conté tota la bellesa. Un abraç.

    ResponElimina
  6. Veig que hi ha consens en que el misteri continua i també hi ha unes ganes enormes de renovar-se que no ens caben a dintre.

    Gràcies, Gemma. Bona setmana!

    Gràcies, Onatge, per aplaudir-me d'una manera tan poètica.

    Gràcies, Dani, per aquest comentari- desig. Ho aconseguirem!

    Gràcies, Carme. Em sembla que ets una privilegiada. Tenint tot un bosc tan a la vora les sensacions s'han de multiplicar.

    Gràcies, Rosana. Un nou misteri que mirarem de resoldre. Tu te'n cremes!

    ResponElimina

Seguidors