Amb el pinzell a la mà
creuo l’estança i el llenç,
conscient que també
creuo aquest dia
i no hi ha volta enrere.

Estic convençuda que amb aquesta nova empresa seguiré endinsant-me en el coneixement del “Jo” profund. Un “Jo” que no té res a veure amb el passat ni amb el futur. Com ho faré per a apropar-me a tu sense recrear-me en la meva història? He decidit que sigui la meva obra qui parli, només caldrà que em reconeguis com la consciència que hi ha darrere d’aquestes imatges.



diumenge, 16 de gener de 2011

ESSÈNCIA



Pateixo el malson de la fulla en blanc. Fa dies que comparteixo espai amb una tela immaculada. Aquesta nit també ha estat com un llenç blanc i net, cap somni s’hi volia arrelar. Tot gira entorn una obsessió. He estripat tantes idees cercant l’essència! Em repeteixo que jo puc, però... TOT queda en la foscor d’una tela en blanc.

Potser que sigui això, l'essència?

6 comentaris:

  1. Potser... Però no et forcis. Ja saps, la inspiració és capritxosa...

    ResponElimina
  2. De vegades hi ha tantes idees que ninguna encapçala ..un llenç en blanc està tot ple de possibilitats, exirà la llum i el color quan siga el moment. Un abraç.

    ResponElimina
  3. L'essència és aquest blanc, al que tu li vas afegint d'altres colors.
    No t'amoïnis, maijo, els somnis s'hi arrelaran ben aviat. Fixa't que jo ja en veig un!
    :)

    ResponElimina
  4. De vegades, nosaltres som el somni, i el paper en blanc és el coixíon reposa tot... El paper en blanc de vegades és irreverent, indòmit, salvatge, altres ple de tendresa..., amb sol o pluja, amb lluna o vent, només cal entendre'l i dialogar amb ell, la conversa està servida...

    Des del far una abraçada en blanc.
    onatge

    ResponElimina
  5. S'està coent, tu tranquil.la... deixa que fagi, el silenci i el blanc també parlen i comuniquen, la forma ja vindrà després quan sigui el seu moment.

    Petonàs!

    ResponElimina
  6. L'enginy i les ganes de treballar donen forma a l'escultura, a la pintura, a la partitura o al poema. Un full en blanc és un món nou.
    Salut a tots i a totes! El vostre suport és inestimable.

    Gràcies, Guspira. És cert que el millor és no obsessionar-s’hi. No tardaré en sorprendre'm a mi mateixa.

    Rosana,
    Això que has descrit és pura màgia, la màgia de la creació, i cal deixar-se portar pel moment. De fet, sempre tenim un llenç en blanc al nostre davant.
    Una abraçada.

    Fanal blau,
    Llavors és cert que la tela blanca és l'essència, només falta la intel·ligència (que deu estar dormida) per omplir-la. Començo a sentir el somni, aviat em deixaré anar...
    Una abraçada.

    Onatge,
    Que bonic el que dius! Llegir-te és sempre un plaer, et trobava a faltar. M'he posat a dialogar amb el blanc de la tela i m'agraden els resultats.
    Records als del far i una abraçada.

    Gemma,
    La cocció, de vegades, és lenta i poc atractiva. Tens raó quan dius que el silenci és necessari i la tela en blanc també.
    Petonet.

    ResponElimina

Seguidors