Amb el pinzell a la mà
creuo l’estança i el llenç,
conscient que també
creuo aquest dia
i no hi ha volta enrere.

Estic convençuda que amb aquesta nova empresa seguiré endinsant-me en el coneixement del “Jo” profund. Un “Jo” que no té res a veure amb el passat ni amb el futur. Com ho faré per a apropar-me a tu sense recrear-me en la meva història? He decidit que sigui la meva obra qui parli, només caldrà que em reconeguis com la consciència que hi ha darrere d’aquestes imatges.



dimecres, 15 de desembre de 2010















Queda bé com a punt de llibre. Només l'heu d'imprimir.


Us desitjo que passeu unes bones festes i felicitat per a tot el 2011.


10 comentaris:

  1. Queda bé, no. Queda de "luju"!!!

    Molt bones festes per tu i els teus. Encara, de moment, ens queda temps per anar rematant els regalets que falten.

    ResponElimina
  2. Quin bon regal! es preciós, sí un punt de llibre molt especial, Bons Nadals

    ResponElimina
  3. Que maca! Un punt de llibre molt nadalenc.

    Bones festes per a vosaltres, també!

    Una abraçada.

    ResponElimina
  4. Gràcies pel regal. M'agrada. Diria més, m¡encanten els punts de llibre. I els teus dibuixos.
    Bona nit i molts bons dies.

    ResponElimina
  5. Gràcies Òscar, però no et confiis gaire que el temps vola i cal deixar de procrastinar ;)

    Rosana, no més especial que la gent que el rep.

    Gràcies Carme, una abraçada.

    Gràcies fanal blau. A mi també m'agraden els punts de llibre, és fàcil que ens agradin quan ens agrada la lectura. Fa temps en vaig dibuixar i dissenyar una col·lecció del delta, en faré una foto i els penjaré.

    Gràcies a tots i fins aviat.

    ResponElimina
  6. Gràciees!! Aquests regals són els que m'agraden, fets per un mateix, que bé, m'ho imprimiré en paper gruixut i serà el meu habitual punt de llibre.

    Molt bones festes, M.Josep.

    ResponElimina
  7. Una abraçada a totes dues per la "germanor" entre dibuix i text.

    Des del far una abraçada amb barretina.
    onatge

    ResponElimina
  8. Gràcies, celebro que us agradi. Una abraçada, bones festes!

    ResponElimina
  9. sols dir ... IMPRESIONANT ! per cert m´he fet un " punt " de lectura. gracies!

    una abraçada

    ResponElimina
  10. Cassini,
    Impressionat ets tu!
    Gràcies.

    ResponElimina

Seguidors