Amb el pinzell a la mà
creuo l’estança i el llenç,
conscient que també
creuo aquest dia
i no hi ha volta enrere.

Estic convençuda que amb aquesta nova empresa seguiré endinsant-me en el coneixement del “Jo” profund. Un “Jo” que no té res a veure amb el passat ni amb el futur. Com ho faré per a apropar-me a tu sense recrear-me en la meva història? He decidit que sigui la meva obra qui parli, només caldrà que em reconeguis com la consciència que hi ha darrere d’aquestes imatges.



dimecres, 8 de desembre de 2010







Al castell de Peñíscola podeu trobar aquest magnífic Taller del ceramista Eduardo Meré Rouco.


Mà d'aquarel·les i em va sortir aquesta "porta oberta" a la seva tenda-taller. Entrem, entrem...!





8 comentaris:

  1. Jo seguríssim que hi entraria!
    Bonica aquarel·la Maijo. Molt bonica!

    ResponElimina
  2. doncs tens una mà per l'aquarel·la que expressa tot l'art que tens.

    salut i art!!

    ResponElimina
  3. Me gustò mucho esta pintura. Te dejo saludos. Chau.

    ResponElimina
  4. Quina manera tan agradable teniu d'afalagar-me.
    Quan passeu pel blog deixeu una estela daurada.
    Gràcies als quatre.

    ResponElimina
  5. De segur que quan vage a Peníscola buscaré la teua porta...i la d'ell. Un abraç.

    ResponElimina
  6. Hola Maijo,

    quina meravella d'aquarel.la!! realment molt maca :)

    una abraçada,

    http://elgatoazulprusia.blogspot.com/

    ResponElimina

Seguidors