Amb el pinzell a la mà
creuo l’estança i el llenç,
conscient que també
creuo aquest dia
i no hi ha volta enrere.

Estic convençuda que amb aquesta nova empresa seguiré endinsant-me en el coneixement del “Jo” profund. Un “Jo” que no té res a veure amb el passat ni amb el futur. Com ho faré per a apropar-me a tu sense recrear-me en la meva història? He decidit que sigui la meva obra qui parli, només caldrà que em reconeguis com la consciència que hi ha darrere d’aquestes imatges.



dimarts, 14 de desembre de 2010

NADAL 2010





Estic preparant la felicitació per a aquests Nadals. Només us en deixo veure un trosset. Com cada any, la meva germana Imma ha preparat un poema en el que m'he inspirat.






5 comentaris:

  1. La suma del talent i el carinyo sol oferir resultats ben espectaculars.

    ResponElimina
  2. M´agradad molt la falicitació. Espectacular. Salud y Bon Nadal.

    ResponElimina
  3. M'has posat la mel als llavis... Sort que sóc un nerviós qeu sé controlar-me...

    Des del far bona nit.
    onatge

    ResponElimina
  4. Ja m'agradarà veure-ho tot plegat. Segur que queda genial!

    ResponElimina
  5. Gràcies pel suport.
    Òscar, la constància també ajuda molt al talent, la resta com tu dius, és carinyo, i treballar la sinèrgia.

    Victoria Eugenia,
    Gràcies pels ànims i tan bons desitjos. Una abraçada.

    Onatge,
    Bona la mel!
    Una abraçada deltaica.

    Carme,
    Genial és saludar-te.
    Una abraçada.

    ResponElimina

Seguidors