Amb el pinzell a la mà
creuo l’estança i el llenç,
conscient que també
creuo aquest dia
i no hi ha volta enrere.

Estic convençuda que amb aquesta nova empresa seguiré endinsant-me en el coneixement del “Jo” profund. Un “Jo” que no té res a veure amb el passat ni amb el futur. Com ho faré per a apropar-me a tu sense recrear-me en la meva història? He decidit que sigui la meva obra qui parli, només caldrà que em reconeguis com la consciència que hi ha darrere d’aquestes imatges.



diumenge, 29 d’agost de 2010

APUNTS DE PLATJA




4 comentaris:

  1. Amb aquesta trilogia ja no m'atreveixo a dir res... Només que els dibuixos tenen la teva mà...

    Des de la calma...
    onatge

    ResponElimina
  2. :) És cert, la meva mà, d'això no n'hi ha cap dubte.
    Una abraçada, sempre, sempre des de la calma.

    ResponElimina
  3. hola ! com estás ? feia díes que no estaba per aquí al teu blog , he vist molta novetat i de gran creativitat , juntament amb paraules certeres , tot uns conjunts per gaudir a la seva contemplació , excel-lents treballs es per falicitarte , d´una manera ... en fas endinsar dins la teva magia artística !

    una abraçada artista

    ResponElimina
  4. Cassini, les teves paraules sempre són un al.licient per a continuar creant.
    He rebut la teva abraçada amb molta energia creativa, serà que te'n sobra?
    Una abraçada màgica (de maijo)

    ResponElimina

Seguidors