Amb el pinzell a la mà
creuo l’estança i el llenç,
conscient que també
creuo aquest dia
i no hi ha volta enrere.

Estic convençuda que amb aquesta nova empresa seguiré endinsant-me en el coneixement del “Jo” profund. Un “Jo” que no té res a veure amb el passat ni amb el futur. Com ho faré per a apropar-me a tu sense recrear-me en la meva història? He decidit que sigui la meva obra qui parli, només caldrà que em reconeguis com la consciència que hi ha darrere d’aquestes imatges.



dimarts, 20 de juliol de 2010



Ara, la platja
és el plat de les gavines,
fa poc que han obert els ulls.

S'hi passegen totes toves
mentre fan el seu pica-pica.







10 comentaris:

  1. Les gavines comparteixen, ara mateix, "local" pel pica-pica amb un grapat de banyistes. Un bon grapat.

    ResponElimina
  2. Sí, Ôscar, però els banyistes a diferència de les gavines, em fan venir picors. M'agrada més
    observar les aus.

    Bones vacances! (Encara que estiguis de "Rodríguez")
    maijo

    ResponElimina
  3. Hola maijo, les gavines m'encanten, potser perquè en veig moltes per la proximitat del mar. M'agrada l'elegància del seu vol, i el seu viatge de llibertat mar endins... I com dius tu, els banyistes no m'agraden, gaudeixo d'anar a la platja quan encara no fa olor d'humanitat...

    Una abraçada des del far.
    onatge

    ResponElimina
  4. Hola Onatge,
    De bon matí és la millor hora per a disfrutar de la platja i del caminar lent i reflexiu de d'aquestes aus. Potser és que nosaltres som una mica gavines...
    Desitjo que gaudeixis d'un bon estiu. Una abraçada.

    ResponElimina
  5. encanta este pájaro!

    Me gustó mucho tu blog!
    usted tiene el humor y un diseño así particular!
    muy bueno!
    besos...

    ResponElimina
  6. Gracias, Denise, por tu comentario. Ha sido muy placentero conocer tu trabajo. Tras tus dibujos vislumbro a una persona con mucha energía creativa. Estaremos en contacto.
    Un efusivo abrazo.

    ResponElimina
  7. hola maijo ,
    fas uns treballs que es un plaer poguer entrar al teu blog , realment es per felicitarte ! m´encanta seguirte.

    una abraçada

    ResponElimina
  8. Cassini, com m'agrada el què em dius! Jo estic encantada de que m'acompanyis, et tinc molt ben considerat. Ja ho saps, oi?
    Aquests dies treballo amb lentitud, deixarem passar la calor i tornaré a la càrrega després de les vacances.
    Una abraçada.

    ResponElimina
  9. hola Maijo , novament estic aquí al teu blog , et volía comentar lo seguent ;
    M´han otorgat el “ PREMIO DARDOS “ i voldría fer honor al teu blog , t´allibero aquest premi , aquest guardó per els mérits en que estás divulgant els teus treballs en aquest art de la fotografía i cultura narrativa , que comparteixis amb tots el blocaires que t´estem seguint.
    FELICITATS ¡
    per a tú el guardó!
    Entra al meu blog i el pots agafar , copia l´imatge del premi i la poses al teu blog , merescut el tens.
    cassini joan

    ResponElimina
  10. Cassini, amb tu vaig de sorpresa en sorpresa.
    Milers de gràcies!
    Una abraçada.

    ResponElimina

Seguidors