Amb el pinzell a la mà
creuo l’estança i el llenç,
conscient que també
creuo aquest dia
i no hi ha volta enrere.

Estic convençuda que amb aquesta nova empresa seguiré endinsant-me en el coneixement del “Jo” profund. Un “Jo” que no té res a veure amb el passat ni amb el futur. Com ho faré per a apropar-me a tu sense recrear-me en la meva història? He decidit que sigui la meva obra qui parli, només caldrà que em reconeguis com la consciència que hi ha darrere d’aquestes imatges.



dimecres, 19 de maig de 2010

EL PORTAVA SEMPRE AL CAP (relat, 2a. part)




L’Artur era un home jovenàs, alt, amb el nas d’aligot, boca carnosa, pèl aspre i ulls blavosos esquitxats de fredor. Era un home malalt de silenci i de penombra que el feia insociable, però amagava una naturalesa de brau i d’energia salvatge que trasbalsava la Irene.

Havia emprès el vol, aquest cop era el definitiu i el somriure fràgil es transformà en plor. Amb els sis anys que havien passat havia entès que es podia plorar de maneres diferents, no plorava pas de ràbia, i tampoc de pena, sinó que era d’emoció, una alegria li envaïa tot el cos. Ho havia aconseguit.

Pili B.

4 comentaris:

  1. Un final ben inesperat! Molt bo el relat!

    I el dibuix també, m'agrada perquè correspon molt bé a la descripció. Aquests ulls!

    ResponElimina
  2. És veritat que es pot plorar de moltes maneres i encara més per molts motius... Com diu la Carme, el dibuix preciós. I la satisfacció d'haver-ho aconseguit. Està bé aquesta entrega per fascicles...

    Una abraçada sense llàgrimes.
    onatge

    ResponElimina
  3. Acabo de llegir ara mateix tots dos i m'han semblat fantàstics!! Coincideixo amb els comentaris sobre el sorprenent final i la qualitat dels dibuixos...
    Petons!;)

    ResponElimina
  4. Gràcies al tres per aquestes crítiques tan bones, però el relat encara no s'ha acabat. Fins a la quarta entrega no hi un final, tot i que és veritat que qualsevol desenllaç hi va bé, com a la vida mateixa, si sabem acceptar que és el nostre.
    Una abraçada.
    maijo

    ResponElimina

Seguidors