Amb el pinzell a la mà
creuo l’estança i el llenç,
conscient que també
creuo aquest dia
i no hi ha volta enrere.

Estic convençuda que amb aquesta nova empresa seguiré endinsant-me en el coneixement del “Jo” profund. Un “Jo” que no té res a veure amb el passat ni amb el futur. Com ho faré per a apropar-me a tu sense recrear-me en la meva història? He decidit que sigui la meva obra qui parli, només caldrà que em reconeguis com la consciència que hi ha darrere d’aquestes imatges.



dimarts, 30 de març de 2010

SILENCIO



¡Silencio, silencio!
Por favor, no hagan ruido
que despuntó de colores,
de garabatos infantiles,
de trazados de pastel,
de lienzo fugaz y fino.
Hablen bajo.
¡No griten, por Dios!
que el día de hoy
amaneció muy niño.

2 comentaris:

  1. Silenci crida silenci... És veritat el dia s'ha llevat molt nen o nena. I tot és un crit de vida, però silenci. Silenci als que criden, silenci als que no diuen res però no callen... Silenci als torturadors, silenci als malalts. Silenci als lladres que roben al poble en nom del poble. Silenci als dictadors. Silenci als que sempre tenen una trompeta a la boca... Silenci. Sxiiiiiiissssssttttt. Silenci. Silenci en veu baixa i en silenci. Et desitjo una bona setmana en silenci. Bona setmana santa o santa setmana.

    Una abraçada en silenci...
    onatge

    ResponElimina
  2. Aquest, Sxiiiiiiissssssttttt! Em dona pau. Segons Eckhart Tolle, el Silenci parla, si el sabem trobar en el nostre interior. Trobar la quietud interna, anar més enllà del nostre pensament, deixar que la ment es relaxi, és com fer un llarg viatge a les profunditats del nostre ser, allà on es troba la pau, l’alegria i la serenitat.
    Que tinguis bones vacances, sempre amb companyia d’un bon silenci.
    maijo

    ResponElimina

Seguidors